sobota, 7 czerwca 2014

magic in the summer

Siemssson!
Czerwiec- chyba jeden z najlepszych miesięcy w roku...zostało 20 dni do wakacji!
Pewnie wiele z was ma już w głowach miliony pomysłów co będzie robić, gdzie pojedzie, co zwiedzi, czego doświadczy. Ja też :) .
Jak dla mnie lato to taki okres wolności. Przez 8 tygodni można się w końcu wyspać, odpocząć od nauki, zrobić coś szalonego, doświadczyć wielu fajnych rzeczy, na które nie ma czasu w ciągu roku :/.


                                         ... błooogie lenistwo                 .... ogniska
   ...... wycieczki                           ...... opalanie się                                   ....... plażowanie
                      .......spaniee                          ................ siedzenie do późnych godzin na dworze

Za 20 dni odbiore świadectwo, kończe pakowanie się i wyjeżdżam w góry. Puki co nie mam konkretnych planów, po głowie snuje mi się masa pomysłów ale zdaje się na tzw spontan co do reszty spędzonego czasu.

A wy jakie macie plany na wakacje? Jakie w tym roku będzie świadectwo? 


 Macie jakieś pytania odnośnie tego, co sądze na dany temat, piszcie: http://ask.fm/desireandhave
 + adres email: desireandhave@wp.pl
                                                                             Julia :)

16 komentarzy:

  1. Ja również chcę wakacje! Świadectwo będzie z paskiem:)
    http://crazyzwario.blogspot.com/2014/06/outfit-co-u-mnie-eliza.html Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie świadectwo będzie z paskiem! :) 20 dni ale super! :*
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie chce zakończenia roku ;/ bo rozstaje się z moją klasą :c
    śliczne masz oczy! :*
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie świadectwo będzie ok, ale mogłoby być lepsze :)
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie napisałaś ten post :) I bardzo ładne zdjęcia 
    Zapraszam Cię do mnie :) Może jak Ci się spodoba to ZAOBSERWUJESZ ?
    ( oczywiście się odwdzięczę )
    Key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dzien po zakonczeniu roku szkolnego jade na wakacje nad morze *-*
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam pojęcia co będę robić, ale za godzinę więcej spania jestem tak wdzięczna jak jeszcze nigdy :)
    Bardzo podoba mi się Twój blog < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, jak mówi się 2 miesiące to wychodzi o wiele więcej niż 8 tygodni, nie sądzicie ? haha
    olaani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. też tak sądze, 2 miesiące wydaje się tak długo a zleci szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jeszcze licze z 8 dni! :D
    buziaki
    czy moglabym cie prosic o klikniecie w : KLIK z gory bardzo dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że tak wakacje trwają tak krótko :(
    Bardzo fajny (chociaż szkoda, że krótki) post!

    http://moje-zakrecone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wyjeżdżam do Włoch i na Mazury :) Świadectwo jak ci roku z czerwonym paskiem :D

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń